ترفند جلوگیری از دسترسی بدون اجازه‌ اپلیکیشن‌های اندرویدی به اینترنت
عاشقان موفقیت
تمامی اصول موفقیت و ساخت موفقیت در زندگی روزمره

ترفند شناسایی وب سایت های وردپرسی توضیح واتس اپ در مورد تیک های بغل پیام ها معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه های چت و گفتگو برای گوشی و تبلت شما مسدود کردن ایمیل های مزاحم در Gmail آموزش ساخت اکانت جیمیل (Gmail) خلاص شدن از تبلیغات اینترنتی موجود در وبسایتها چگونه حروف و کلمات فارسی را کشیده تایپ کنیم: مثل ترفــــــــندها آموزش عکس گرفتن از محیط ویندوز با استفاده از ابزار snipping tool آموزش حذف اکانت وایبر (viber) آموزش آنروت ” Unroot ” کردن گوشی و تبلت اندرویدی آموزش تصویری روت کردن گوشی با استفاده از کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی اینستاگرام”Instagram” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی وایبر “Viber” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری استفاده از برنامه لاین در کامپیوتر و ویندوز آموزش گرفتن تصویر از صفحه نمایش (Take a screenshot) در ویندوز فون 3 دکمه ی موجود در گوشی های دارای سیستم عامل ویندوز فون چه کاری را انجام می دهند ؟ بازکردن قفل الگوی صفحه (Pattern) فراموش شده در اندروید ترفند غیر فعال کردن دریافت اس ام اس در اندروید


ترفند جلوگیری از دسترسی بدون اجازه‌ اپلیکیشن‌های اندرویدی به اینترنت

 

در مرحله اول ابتدا وارد منو گوشی یا تبلت خود شده و Settings را لمس کنید.

 

mobile-data1

 

سپس از قسمت WIRELESS & NETWORKS گزینه Data usage را انتخاب کنید.

 

mobile-data2

 

در این قسمت تمامی اپلیکیشن‌هایی که از اینترنت استفاده کرده‌اند را مشاهده خواهید کرد.اکنون اپلیکیشنی که قصد قطع دسترسی آن را دارید انتخاب کنید.

 

mobile-data3

 

در صورتی که از گوشی استفاده می کنید کافی است به انتهای صفحه رفته و تیک گزینه‌ی Restrict background data را بزنید. هچنین اگر دارای تبلت هستید، مانند تصویر زیر عمل کنید.

 

mobile-data4

 

mobile-data5

 

با فعال‌سازی گزینه Restrict background data ، اپلیکیشن مورد نظر دیگر به صورت خودکار به اینترنت متصل نمیشود و فقط هنگامی متصل خواهد شد که شما اپلیکیشن را اجرا کرده و مشغول کار با آن شوید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: موبایل، ترفندستان، ترفند های موبایل، ترفندهای اندروید، ،
:: برچسب‌ها: ترفند جلوگیری از دسترسی بدون اجازه‌ اپلیکیشن‌های اندرویدی به اینترنت,

نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : چهار شنبه 17 تير 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به عاشقان موفقیت مي باشد.